3 dagar kvar!


Nu är det bara 3 dagar kvar till julafton! Tror ni att jag är lite stressad? En aning måste jag säga. Måste ännu göra köttbullar och sillsallad. Men sillsalladen gör jag dagen innan så den får stå och dra sig lite. Mums!

Igår vart det inget bloggande. Hade massor och göra plus att jag var riktigt trött. Men nu är det dags för ett litet inlägg tycker jag.

Elliot är på dagis idag. Pelle gick ner och lämnade honom i morse. Jag skall hämta honom igen om en timme för Pelle skall på ett möte. Då passar jag och Elliot på att gå till affären för att handla hem lite till kvällen och sen i morgon. Och en present till Wilma som fyller 2 år på torsdag, men vi skall fira henne morgon redan. För på torsdag har vi massor att göra. Fast ikväll blir det nog ganska lugnt iaf. Får se vad vi hittar på. Elliot lär vara rätt trött och det är nog jag också sen.

Nu skall jag fortsätta att njuta av Jay Smith i högtalarna och sen fixa lite här hemma, innan det är dags att bege sig ut i kylan för att hämta lilleman på dagis :) Hoppas ni har en lika bra dag som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0