100 dagar kvar!

Såg nu att det bara är 100 dagar kvar av denna graviditet! Helt sjukt vad tiden går fort!! 3 månader och 10 dagar kvar för att vara exakt. Jag längtar så mycket efter att få se vårt andra lilla pyre som ligger där inne och boxas med mina organ och hur h*n kommer se ut. Och det skall bli spännande att få se Elliots reaktion när man kommer hem från sjukhuset. Vi har ju tänkt att, är allt bra så vill vi åka hem direkt efter förlossningen, eller ja, 6 timmar efter blir det då. Men det beror också på när h*n föds med. Är det mitt i natten så stannar jag och bebisen kvar tills dagen efter och Pelle får åka hem till Elliot. Åh jag längtar så mycket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0