Torsdag!

Jaha nu va det torsdag helt plötsligt! Igår så va vid mina svärföräldrar hela dagen så jag kunde inte skriva och kom hem så sent att jag bara vill lägga mig i soffan o glo på tv en stund innan jag la mig.

Men iaf så gick vi hem till Pelles föräldrar igår straxt efter att Elliot hade ätit lunch. Pelle skulle åka med bussen klockan 3 så jag stannade kvar där uppe och väntade spänt på att få höra nått från Pelle och veta hur det gick på hans arbetsintervju. Men tydligen så gick det bra iaf och svar får han i mitten på maj! Gud va jag längtar och hoppas. Men iaf så satt jag och svärfar ute på balkongen igår och solade en stund. Elliot satt nedanför mina fötter på en filt och lekte med sina leksaker och farmor :) Det va verkligen en supermysig dag!

Idag så vet jag inte riktigt vad som händer. Jag vill verkligen ut och gå men inte själv. Det är så roligt att ha sällskap ibland. Och just nu känner jag att jag vill prata av mig lite men inte på min blogg. för vissa saker är ännu liiiite för privata för att ni skall få veta allt jag tänker på hehe. Pelle skall till arbetsförmedligen vid 2 idag så man kanske följer med ner och väntar på honom medans han är där inne. Man kan ju alltid passa på att gå längs kanalen lite :)

Nu är Elliot sur och vill mysa med mig i fred hehe. Skriver mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0