Torsdag!

Nu va det helt plötsligt torsdag och i morgon så kommer mina föräldrar hit och mina älskade småsyskon! Åh nu längtar jag snart ihjäl mig. Vill bara att det skall bli fredag nu, men jag tror ändå att den här dagen kommer att gå fort. Vi skall städa lite här hemma (mest damma och dammsuga golven). Sen kl. 16:15 skall jag ta och bege mig till mammagruppen som startade för 2 veckor sen. Visst det är en träff varannan vecka, så jag har bara missat en gång, men då skulle jag faktiskt till Göteborg o kunde inte. Nej så idag skall jag dit. Man skall ses utan barn och träffas o prata lite. I 2 timmar blir jag kvar där o eftersom det är så många nya som har börjat så skall vi köra massa lekar o skit idag, vilket jag AVSKYR! Äsch det är väl bara o göra, så jobbigt kan det inte va.

Elliot vaknade vid 5 i morse o ville gå upp så det va bara för mig att krypa ur mitt sköna täcke o byta blöja på honom. Sen när jag skulle fixa i ordning frukost så blev jag plötsligt riktigt illamående o va tvungen att springa till toan men då gick det över som tur va. Jag har alltid haft det lite så där. Fast tack o lov så händer det inte alltid. Bara ibland.

Nej nu börjar lillprinsen bli trött så jag får ta och lägga mig med honom o glo på en film tills han somnar :P Måste skriva mer senare. 

Jag bjuder på en bild på min badälskande lilla vilding :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0