Tandagnisslande.

Igår upptäckte Elliot att han kan gnissla tänder nu när han har fått två tänder uppe oxå. Det är nog bland det värsta jag vet. Nej fy det får han sluta med, hur man nu skall få en tio-månaders bebis att mamma får ont i sin mun när han håller på så där. Lagom roligt, men han tycker det är kul när jag grimaserar och säger usch haha :)

Idag blir det gamla vanliga just nu i vår vardag. Leka med Elliot och packa upp här hemma. Jag måste försöka få nått på väggarna. Ser så tomt ut och så ekar det. Det enda jag har fått upp på väggarna är tv tavlor och en speldosa vid Elliots säng. Jaja, det kommer upp så småningom :) Jag hoppas verkligen att fastighetesskötaren kommer idag o fixar gradinstångsfästena inne i sovrummet. Vill ju hänga upp gardiner där inne nu.

Snart är det frukostdags för mig och Elliot. Då skall vi sätta oss i soffan o mumsa. Välling och macka till Elliot och mackor till mig med, med ett STORT glas mjölk. Det finns nog inget godare än mjölk o dricka! Jo bubbelvatten som man gör själv i sodastream. Måste skaffa oss en sådan så att man kan göra det. Sjukt gott och mycket nyttigare med det än läsk. Nej, det får bli en sån så fort man har råd eller så får jag önska mig en sån när jag fyller år :P

Jag hittade förrsten min kamera igår när jag fixade i vår klädkammare. Så idag blir det oxå o fota lägenheten lite så att ni kan få se hur det ser ut. Får se när dte blir bara :)

Nu är Elliot inte road längre! Han är hungrig. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0