Städning pågår!

Håller på att städa nu! Behövs verkligen skall jag tala om. Kanske inte ser ut så när man kommer hit men det är skitit överallt. Blir tokig på detta så nu skall man göra det fint igen och även tömma klädkammaren på allt onödigt som inte måste vara här i lägenheten. Kommer bli bra när det är färdigt :)

Elliot han har hemska utslag på stjärten. Och det har han fått av Natusans nya zinksalva som är mer flytande än den gamla. Så det är slut med användandet av denna. Nu är det Inityol, tvätta med vatten och olja plus att lufta så mycket som möjligt. Stackarn blir jätteledsen när man skall byta blöja och jag förstår honom. Bara på en dag så fick han dom där utslagen och kanske beror det på att han bajsar ganska mycket med och att det kan vara lite starkt? Jaja, men får försöka hjälpa honom och underlätta så mycket som möjligt. För kanske ett blöjbyte tog 5 minuter nu tar det min 15 minuter pga att han är så ledsen :( Får hoppas att det ger med sig snart, men det ser redan bättre ut idag! Så det är skönt det iaf.

Ikväll så har jag planer på att ta en promenad för mig själv. Tycker det kan va ganska skönt att bara få komma hemifrån lite och lyssna på hög musik på mp3n i mobilen. Ett bra sätt att rensa skallen även om man inte har så mycket att rensa :P

Nej åter till städningen! Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0