Sex and the city.

Elliot vaknade för en stund sen och under tiden så satt jag och kollade på Sex and the city. Man kan inte se för mycket på det för alla avsnitt är verkligen olika vaje gång. Sjukt bra serie och jag hoppas och längtar att film nummer två skall komma ut på bio :)

Än idag har det inte hänt så mycket mer än att vi har slappat. ätit lunch, plockat lite här hemma och busat med Elliot. En riktigt skön fredag med andra ord. Ikväll är det ju Talang 2010 på 4:an som måste ses!

Åh om en vecka så kommer mamma och resten av min familj hit och hälsar på!! Gud vad jag längtar efter dom!

Nej men nu blir det att sätta sig på balkongen en stund och njuta av det fina vädret som har hittat hit till Söderköping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0