Onsdag med magsjuk sambo.

Jahapp, nu har Elliot smittat Pelle som blivit magsjuk. Roligt! Nej men det är ju sånt som blir. Jag själv är lite tjock i halsen o det gör lite ont när jag skall svälja. Plus att Elliot ännu håller på o matvägrar. Va ju på BVC i måndags för en vanlig viktkontroll. Han hade växt till 76cm nu men inte gått upp ett endaste gram! Så han väger ännu 9050g :/ Men det kan ju ha o göra med att han har varit magsjuk..

Idag hade vi tänkt att vi skulle gå på Öppet hus på Pelles storasysters jobb, men det blir inget med det eftersom vi inte känner oss helt friska, plus att det är många som är handikappade så vill vi inte dit o smittas. Så idag blir det en lugn hemmdag med lite pyssel o mycket film :D Eller ja, så gott det går när man har en liten som inte är speciellt road av det. Så man får passa på när han sover.

Igår så va jag och Elliot inne i Norrköping med Svea för att inhandla ett par nya skor till mig o Elliot, plus en väääldigt försenad födelsedagspresent till Pelle. Han fick två t-shirts av mig o Svea, som va med lite v-ringat. Jag köpte oxå en snygg top till mig själv för nästan inga pengar alls. Jag behövde verkligen nått nytt att gå i :)

Jag måste väcka Pelle nu som ännu sover. Jag måste veta hur det är med honom idag o hur han känner sig. Det va verkligen inte trevligt igår när man fick höra honom kräkas så man nästan kräks själv :/



Min lilla söta älskling <3 Här va du inte så stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0