Oj en vecka sen!

Har det redan gått en vecka sen jag bloggade sist? Jisses, tiden springer i väg. Vad har hänt då?

Jo det som jag måste nämna först är ju att i torsdags så åkte jag och Elliot in till Linda och Oliver för att sova över där, eftersom vi skulle upp tidigt för att hinna med tåget till Göteborg! Så på fredagen så kom den dagen som jag och Linda har längtat efter länge! Vi åkte till Baby och Barn-mässan i Göteborg! Dat va hur kul som helst och jag kunde ha med mig någon bättre än Linda dit. Vi hade så skoj (förutom på tåget när vi blev åksjuka och trodde vi skulle dö när våra små älsklingar for runt som vildingar haha). På mässan så fick man massa fina/bra gratisprylar allt från nappar till blöjor. Efter att vi hade gått på mässan i 4 timmar så bestämde vi oss för att åka till min pappa och hälsa på! Även min lillebror David kom dit för att träffa oss. Pappa och hans sambo bjöd på tårta. Så himla gott! Och efter det så drog det ihop sig att åka till tåget igen för att åka hem. En helt underbar dag men synd att den tog slut så snabbt. Men nu vet jag iaf att jag har funnit mig en riktigt god vän :)

Lördagen bestod av att bara ta det lugnt för jag var en aning trött i både kropp och själ efter allt resande så Pelle tog Elliot på förmiddagen så jag kunde få sova ut o vila upp mig. På kvällen så lagade vi smördegsinbakad fläskfilé med klyftpotatis och peppar sås. Svärföräldrarna bjöd vi oxå över för att bjuda på en bit mat och dom älskade det, så det blir att göra det där fler gånger.

Igår så blev det en härlig dag med bara lite pysslande och lek med Elliot. En riktig familjedag. Var oxå med Ida en stund på eftermiddagen. Pelle, jag och Elliot tog en härlig promenad till Willys i solen och köpte lite mat. När vi kom hem igen så kom Svea hit en stund och det var kul att få se henne lite. Blir inte så ofta nu när hon har så mycket i skolan och med allt annat. Och på kvällen kollade jag på Bones och Wallander innan jag gick och la mig.

Idag så blir det massor med ärenden som skall göras. Lika skönt att få det gjort så fort som möjligt så man slipper tänka på det. Jag skall även umgås med Svea en stund idag. Anars har jag ingen aning om vad som skall hända resten av dagen :)

Nu skall jag ta och umgås lite med Elliot som står och dansar till reklamen på tv:n just nu :) Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0