Måååndag!

Idag har jag en känsla av att det här kommer bli en bra dag! Elliot och jag vaknade upp med det bästa humöret på topp, Elliot krånglade inte när vi bytte blöja och han va supersuperglad när han satt i sin stol o vänta på frukost. Plus att han är ännu på jättebra humör o lika så jag :) Idag skall vi först gå och möta Svea på busstationen för vi skall uträtta lite ärenden på stan. Sen vid 13:40 ungefär så kommer Linda och Oliver hit för att umgås lite. Med andra ord så kommer det bli en jättebra dag, för jag får ju umgås med mina bästa tjejer och sen mysa med min underbara familj hela dagen. Det är inte alla som får göra det på samma dag hihi :)

Igår så städade vi hela dagen och fixade. Så nu är golven, badrummet och resten skinade rent! Kunde inte bli finare nu skulle jag tro.

Nu skall jag dock umgås med min lilla älskade Elliot som håller på att slå sönder sin xylofon haha :P

Idag skall jag släpa med mig min kamera så vi kan ta lite bilder när vi är ute (så ni vet) ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0