Lördagkväll.

Idag har jag haft en underbar dag på IKEA med mamma, Jens och Elliot. Dom bjöd även på lunch och fika där. Jag fick en massa saker köpta som vi behövde ha hem och kanske lite saker som va onödiga men ändå värda pengarna hihi. När vi nästan hade gått sista delen av IKEA somnade Elliot i kundvagnen på en gosedjurhund som Elliot fick av hans mommo. Den är han fullkomligt galen i och bara vill mysa med den hela tiden. Av mig fick han en liten nalle som han älskar att hålla i handen :) Jag får lägga in lite bilder på min blogg i morgon o visa vad jag har köpt för nått :)

Nu skall jag sätta mig o soffan o natta Elliot som ännu är vaken och pigg :/ Men men, jag klagar inte på att ha han uppe. Jag har kommt in i en period när jag känner mig beroende av honom. Nästan som abstinens.

Hörs i morgon efter att min familj åkt hem. Dom åker straxt efter lunch och jag saknar dom redan :'( Det dröjer ju två månader tills vi ses igen *snyft*..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0