Lördag med längtan.

Elliot vaknade klockan 6 i morse och ännu är han vaken. Men tror han kommer till mig snart och vill sova. Fast just nu så sitter han på golvet och leker med sina saker. Pelle sover just nu men skall väcka honom snart, för det är ju faktiskt ganska mysigt att tillbringa morgonen tillsammans med hela min lilla familj.

Idag så händer det verkligen ingenting. Jo bara ikväll! Då kommer Svea och Anna hit som jag skrev i ett tidigare inlägg, för att kolla på film. Det skall bli kul. Jag hoppas bara att Elliot kan sova klokt annars för man det inte speciellt roligt i natt.

Jo det där med längtan! Jag längtar sjukt mycket efter den där tiden då Elliot va nyfödd. Den tiden gick så fruktansvärt fort! Jag tror att det är panik över att Elliot snart blir 1. Jag kan knappt fatta att han börjar bli så stor. Men i mina ögon kommer han alltid vara min lilla bebis <3 Jag är så stolt över honom och jag älskar honom mer än någon annan förstår. Jag skulle offra mitt liv för honom, bara han fick leva ett oändligt liv. Men det går ju tyvärr inte.. Det är tur att jag har både Pelle och Elliot i mitt liv. Pojkarna i mitt liv <3 Vi kommer alltid att vara. Jag längtar verkligen till det blir vi två på riktigt! Jag kan inte tänka mig att leva ett liv utan Pelle. Vi har haft våra problem och människor som kom emellan oss några gånger. Allt det där är glömt nu och vi fokuserar på vår framtid tillsammans. Vi har inte bråkat på jättelänge nu. Jag kommer inte ihåg sist det va. Vi trivs så bra ihop nu och har blivit mer mogna och vuxna. Vi hjälps åt mer och sen har vi Elliot som gör vårt liv fullständigt <3 Jag är otroligt lycklig just nu!

Oj, vilket känsloinlägg, men det kan va skönt att få skriva av sig ibland. Nu skall jag krama och pussa på Elliot o sätta på en film. Elliot måste försöka sova lite innan klockan blir för mycket så det inte krockar med lunch :) Hörs.


Jag älskar er två mer än livet självt <3


Ren kärlek <3


Så länge sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0