Freeedag :)

Det är alltid lika härligt när man närmar sig helg. Eller det är väl helg nu eller i eftermiddag? Hmm det är nog många som har olika åsikter där när helgen börjar. Jaja, det kanske inte va det jag skulle skriva om :P Jo, det där askmolnet som skulle komma in här i Sverige, märker ni av det något? Jag har bara märkt att det är lite mörkare moln men inte olikt dom moön som brukar va tycker jag. Jag tror nog att det här är överskattat. Vi får väl se om det blir nån skilland för ögat. Men tycker jag känner mig lurad. Här är det hur mycket som helst i tidningar och på nyheter, men jag hade trott att man skulle kunna se det och att det skulle bli lite utav en naturkatastrof. Jag är en sån som älskar sånt, kanske inte just den biten när alla dör men det är fruktansvärt spännande att se vad jorden har för kraft! Nog om det här nu.

Elliot och jag klädde på oss tidigt idag så slipper man bry sig om det sen. Elliot har sovit ganska oroligt i natt vilket inte va så jättekul. Jag är ganska seg i huvudet idag efter att fått gå upp flera gånger i natt. Plus att jag har drömt massa konstiga saker om en gammal vän som jag inte har träffat på över ett år nu. Men åter till verkligenheten nu. Efter att jag hade klätt på mig och Elliot så gjorde jag frukost till honom och mig. Jag tog macka och mjölk och Elliot fick välling, macka och vatten. Det tycker han är riktigt gott. Men eftersom både jag och Elliot är rätt sega och trötta nu så tror jag att det får bli en dag inomhus med massa lek och lite städ. Kanske blir en lättare proenad senare idag.

I morgon skall vi se på Twilight och New Moon. Svea kommer hit och Anna tror jag. Dom filmerna har man ju aldrig sett så man måste ju se dom hahahah! Nej skoja bara, jag tror närmare sagt att jag har sett på dom lite för mycket.

Nej min lilla sork börjar bli otålig här i mitt knä så måste nog sysselsätta honom lite nu! Men jag bjuder på en bild så länge, där Elliot möblerar om i vårt vardagsrum :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0