Där va alla bra känslor borta..

Bara på ett trollslag så kan allt man sett fram emot i en hel vecka bara vända.. Jag hatar inte att ha fler kompisar för tydligen så behövs det. Jag vet inte men just nu känns hela den här jävla dagen så fel! Vad fan tog alla mina kärlekskänslor och allt mitt toppenhumör?? Jag tror dom försvann samtidigt som jag fick höra att vi inte skulle ses ikväll trots allt.. Det är inte så himla lätt att planera något, för man har ju barn och nu hade både jag och Pelle gjort oss inställda på det här ikväll och jag hade dessutom köpt lite snacks o sånt till filmen.. Jaja inte så mycket att göra åt.. Blir en vanlig tråkig kväll farmför tvn och inget bra att se på. Eftersom Mojje och hans kör åkte ut förra veckan så finns det ingen anledning att se på Körslaget längre heller..

Sorry för alla negativa skriverier, men måste skriva av mig lite iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0