Äntligen fredag!

Nu är dagen här som vi har gått o väntat på så länge! Mamma, Jens och mina minsta småsyskon kommer hit och hälsar på :D Åh vad jag har längtat. Dom kommer väl om en timme eller så skulle jag tro. Iaf så skall vi fixa lite innan dom kommer nu men väntar bara på att Elliot skall vakna så jag kan dra ett varv med dammsugaren :P Fast innan det skall jag ta och göra rent kattlådorna för mina syskon avskyr o gå in på en toa där det luktar kattskit. Inte för att det är mycket sånt i lådorna nu men Skrållan va där inne för en liten stund sen o la en härlig illaluktande kringla. nej blir o ta bort det och sen bära ner lite saker från balkongen till förrådet så våra utemöbler får plats där sen :) Annars så skall vi väl visa runt lite i stan idag för dom har ju inte gått i vårat "centrum" ännu.

Och i morgon blir det IKEA!! :D

Nu är det dags att fortsätta lite med sysslorna :/


 
Mattias och Mathilda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0