Torsdag =P

Veckorna bara försvinner tycker jag. Och dagarna bara rinner förbi. Jag hinner knappt reagera längre.

Jag var ute och tog en liten promenad förut med Elliot. Gick ner till apoteket o köpte alvedon i fall om Elliot får feber av sprutan i morgon =/ Lika bra o vara förberedd på det värsta. Vill inte att min lilla älskling skall må dåligt ju. Plus så skall bvc följa upp hans vikt lite mer för han hade inte gått upp så mycket förra gången. Men nu är Elliot duktig o äter ersättningen iaf kombinerat med bröstmjölk. Alltså han får ersättning på flaskan och så får han bröstet efter. Alla säger att man skall göra tvärtom, men då äter han inte sen. Utan då är han hungrig lika fort igen, så man får göra det som känns bäst eller hur?

Snart kommer Svea hit för jag, Pelle, Elliot och Svea skall upp till mina svärföräldrar. Svea skall ta kort på Elliot som vi skall ha på dopinbjudningarna. Sen blir det nog lugnt ikväll. Det är Överlevarna ikväll igen =D Jag och Pelle har knappt kunnat stå ut o vänta haha!

Nej nu skall jag ta och fixa ersättningen till Elliot för Svea kommer när som helst =)

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0