Tisdag.

En sovmorgon fick man idag av Elliot =) Så skönt, så nu känner man sig ganska pigg och ser fram emot den här dagen. Iofs så skall jag bara städa, planera dopet och sen bara busa med Elliot. Plus mysa och umgås med älsk.

Datumet och sånt är nu spikat till dopet. Så skönt att allt börjar bli klart. Nu är det lite småfix kvar och inbjudningskorten skall skickas ut. Måste bara beställa dom först =P

Det här kommer nog bli en skön dag med bara slapp och mys med familjen. Gud vad jag älskar mitt liv just nu!

Haha i morse upptäckte jag något som jag inte har haft på typ ett år snart! Lingonveckan är tillbaka =/ Jaja nu är väl kroppen helt återställd efter graviditeten. Snyyyft. Men jaja, man kan inte alltid hänga kvar i det gamla utan blicka framåt =)

Nu skall vi äta frukost och mysa lite innan jag skall sätta igång med städningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0