Söndag!

Idag blir det en helt lugn och skön dag. Inget att göra utan bara sitta och glo på tv och mysa med min lilla Elliot som mår bättre idag. Han har iaf ingen feber idag =) Tror det blir o baka en kladdkaka till kvällen för ikväll mina damer och herrar så kommer något som jag har längtat efter i ett helt år från första gången jag såg vad som hände i mitt älskade lilla Visby. Jo det är ju premiär för Mari Jungstedts första film! Komissarien och havet - Den du inte ser. Åååhh vad jag längtar till den ikväll! Jag och Pelle såg filminspelningarna förra året vid Willys när vi var där och handlade. Vem vet om vi kanske kom med haha?

Nej, jag har faktiskt inget för mig idag. Det är rent och snyggt hemma hos oss. Allt är bara så perfekt hihi!

Nu måste jag ta Elliot för Pelle skall ut och röka med grannen. Hörs senare idag!


Första boken av sju stycken!
Åh älskar dom!! <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe lite Tv-kändis isf =)Var du och fick din bok signerad, när hon var på Bokia?

Har kollat när jag kan komma till Norrköping/Söderköping torsdag den 17 är jag ledig=)

Kram

2009-09-13 @ 17:18:59
URL: http://gotlandsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0