Riktigt god morgon =)

Nu sitter jag här och har nyss vaknat. Elliot lät mig få sova enda fram till 9 ungefär och det känns helt underbart kan jag lova. Jag känner mig pigg och på jättebra humör. Fast jag tror nog att vi förtjänar en god natts sömn, iaf efter gårkvällens händelse.

Det började med när Elliot fick sin ersättning. Han åt upp alltihop och så fick han lite från bröstet med. Han blev ganska pigg och hade sina händer i munnen och lekte med dom. Helt plötsligt hör jag hur han bara hostar till och han sätter i halsen och får ingen luft. Jag skynder mig med o ta upp honom och dunkar honom i ryggen. Då släpper det och han spyr världens fontänspya över hela honom, mig, vår säng och hans kudde. Så det blev bara o tvätta honom i handfatet, byta sängkläder för både vår del och Elliots. Sen fick han lite bröst och då somnade han. Stackaren. Usch nu vågar jag inte ge ersättning igen, men det händer ju inte så ofta. Det var bara han som fick in händerna för långt in.

Så idag så blir det nog lugna gatan hemma hos oss. Sandra skulle komma hit på en fika innan eller efter vi skall till Svea och Emil, för att fira Emil. Och ikväll så skall vi bara ta det lugnt och gosa oss med lilla prinsen till det att han skall sova.

Nu däremot så skall jag väcka älsklingen och äta frukost med honom och Elliot. Elliot får dock ännu bara kolla på men om 3 veckor så skall vi börja med smakpotioner och lite gröt =) Åh vad jag längtar hihi!





Där ser ni att vi har bytt lakan och sånt. Vilken liten busunge man har hihi =P
Inte skrämma mamma och pappa så där! *fniss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0