Promenad och presentinslagning.

Jag förstår mig inte på min kropp och vad den har emot mig haha! Jag behöver bara röra lite på mig eller bädda sängen så badar jag och mina kläder i svett sen. Usch, att man aldrig kan känna sig fräsch. Jaja, det är väl bara o gilla läget. Önskar att det fanns nått piller som man kunde ta för att man skulle sluta svettas. Finns det ingen som vill uppfinna det till oss mammor och andra som har problem med svettet?

Aja, i alla fall så kom jag och Elliot hem från våran premenad för en stund sen. Vi passade på o gå in på willys för att handla present till Emil. Men just nu kan jag inte skriva vad jag köpte till honom från oss. Så jag har precis slått in presenterna och fixat lite. Så nu försöker jag få Elliot att somna i liggdelen samtidigt som jag skriver här.

Nu börjar han dock bli lite otålig så jag får väl ta och sätta lite fart. Vi skall vara där borta om en och en halv timme så det är nog dags nu.

Skriver sen när vi är hemma igen =)



Elliots outfit idag =)
Body: Från KapAhl (Fått av hans farmor)
Byxor: Lindex
Strumpor: H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0