Onsdag.

Ja ni, idag har det inte hänt så mycket förutom att svärfar har varit här och fikat med oss. Vi satt o pratade en massa och visade lite kort från Gotland. Sen gick jag och Elliot o la oss en stund. Mår inget vidare idag, för mina visdomständer spökar igen. Inte alls trevligt. Jag kan knappt få i mig en enda liten matbit utan att få ont. Jaja, det går väl över snart får man hoppas.

Elliot var med i tidningen på Gotland idag. Och på nätet så klart =) http://www.helagotland.se/familj/?nav=Familj
Det är bara att klicka sig vidare där. Min mamma var snäll och satte in en bild på honom. Och vi är inte med utan det är bara Elliot själv hihi!

Min pappa kanske kommer hit sen eller så kommer han i morgon beroende på hur mycket jobb han hade idag. Så vi får se helt enkelt. Plus så är det Idol ikväll som man måste se!

Just det ja, ni vet ju att jag älskar författaren Mari Jungstedt och på söndag kl. 21 på 4:an så börjar den första filmen utav hennes sju böcker! Filmen heter Komissarien och Havet- Den du inte ser. Åh vad jag längtar. Men det känns som om att den skall bli en stor besvikelse för på reklamen är den inte alls som boken och dom har döpt om själva komissarien oxå! I boken heter han Anders Knutas och i filmen Robert Andersson =/ Jaja, vi får se hur den är innan man säger nått. Så min stora fråga idag är Flipp eller Flopp?

Nu skall jag hoppa in i duschen och sen blir det mys med familjen =)


Älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0