Min lilla feberpojke.

Åh min lilla gubbe har feber ännu. Han har fått alvedon i morse och just nu sover han. Han brukar inte sova så länge annars men nu är det väl bara för att han har feber =/ Usch tycker inte om att se honom så där.

Idag så blir det en hemmadag. Skall städa toaletten, fixa katternas lådor och sen dammsuga. Även blir det o gå till Willys i dag för att köpa ny ersättning. Elliot har blivit jätteduktig nu! Just det ja, han blev ju vägd igår och mätt. Det har jag glömt o säga =P Han vägde iaf 6740g och var 63cm lång nu! Mammas stora kille hihi.

Nu skall jag dock borsta tänderna och sen pyssla om min lilla skrutt när han vaknar. Skriver mer sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0