Måndag.

En ny dag och nya tag! Nu planerar jag och Pelle för Elliots dop för fulla muggar. I morgon skall jag ringa till prästen och boka kyrkan. För nu har vi gjort det mesta och kan inte göra mer förrens kyrkan är bokad.

Så nu har jag oxå fixat längre föräldraledighet och snart skall jag klä på mig och göra mig i ordning lite snabbt, för snart kommer Ida, Sandra, Isak och nån till hit för att ta en kopp kaffe. Egentligen så orkar jag inte mer det men men. Det blir bara maaaaassor med disk och stökigt dessutom. Jaja, jag kan alltid inte bestämma.

Sen vid två skall jag iväg och möta en tjej vid bvc som jag aldrig träffat förut men vi har haft kontakt på msn ett bra tag. Hon fick en dotter för en månad sen =) Ännu en lekkamrat till Elliot. Så vi skall ut och gå en promenad med barnen och prata lite =)

Och ikväll så skall jag och Pelle se på Överlevarna igen. Gud vilken bra serie!! Helt klart värd att se.

Nu måste jag dock tvätta håret och göra mig i ordning, för dom kommer snart. Elliot måste oxå få kläder på sig. Han har oxå ännu pyjamas på sig haha!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0