Lördag

Idag har dagen bestått av mys, städning och en massa annat. Just nu rullar livet på och det känns otroligt skönt att det börjar ljusna.

Ikväll så har jag och Pelle ätit chokladpudding och kollat på Hell's Kitchen. Elliot somnade tidigt ikväll, för vi har busat och lekt hela dagen idag! Åh har är så otroligt söt när han vänder på sig, leker med sina saker och är jätteintresserad av att känna på allt. Min lilla busunge börjar bli stor nu.

Som sagt så vill jag inte ha några anonyma åsikter på min blogg. Ingen har någon aning om vad som egentligen händer och det är mina val och mitt beslut, ingen annans! Glöm inte det. Även om jag vet vem det kanske kan vara som skickade kommentaren. Och jag blir inte arg, för jag vet vem du är och att du bryr dig om mig, men som sagt är det mitt val och mitt liv. Ni är inte jag och om ni hade gjort det så hade ni fått tatt ställing då, men nu är det inte så.

Nu skall jag kolla klart på Freaky Friday och sen blir det sova!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0