Jag är sjuk!

Usch och fy för att vara dålig. Jag har ont i mitt huvud som tusan, jag är lite förkyld och så spökar mina visdomständer som vanligt. I morgon så blir det tandläkaren och det får kosta vad det vill, för jag vill bara ha hjälp mot den här smärtan. Jag kan öppna min mun endast ca 1-2 cm nu när jag skall äta. Öppnar jag mer så blixtrar det till av smärta och jag ser svart. Nä fy fan för dessa värdelösa tänder!

Jag och Elliot skall snart hoppa ner i ett bad och mysa lite. Både han och jag behöver det så varför inte ta två flugor i en smäll?

Annars idag så har dagen bestått av kräks, ont i huvudet och sova. Plus så har jag diskat lite bara. Har helt enkelt inte orkat nått idag. Tur att Pelle är hemma och kan laga mat till oss och ser till så att allt är bra med både mig och Elliot. Nu är inbjudningskorten klara för dopet med. Skall bara beställa hem dom, men det dröjer fram tills fredag då vi får pengar. Den sidan som jag har beställt dom ifrån tar bara direkt betalning och just nu kan vi inte lägga ut 360kr, så det får vänta.

Svea har dessutom brutit sin lilltå på tal om ingenting =( Usch hon drabbas alltid av nått stackaren. Men hon var snäll och förde över lite bilder på Elliot och från vår förlossning. Åh blev helnöjd med bilderna hihi! Tack Svea <3

Nu skall jag väl ta och vara lite social med Pelle och Elliot. Men ni får njuta av några bilder som Svea har tagit nu!






























Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Åh, mommos lille gulleplutt :-)Han är så fin! Den svartvita bilden var han jättefin (Svea också!).

Bilderna från förlossningen var ockå fina! Puss

2009-09-22 @ 18:44:01
URL: http://fadubbelny.blogg.se/
Postat av: Emeli

Vartifrån har ni beställt dopkorten?

2009-09-25 @ 12:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0