Idol är tillbaka!

Weeeii nu har Idol börjat igen! Pelle står och diskar upp kvällsdisken och jag sitter som fastklistrad i soffan =P Visst gör jag inte det nu, men det är reklam. Så då passar jag på och skriver ett inlägg.

Var hemma hos Pelles föräldrar förut och sydde gardiner =D I morgon så sätter jag in en bild på dom så får ni se hur dom blev. Dom hänger i köksfönstret och är i samma tyg som vår köksduk. Hemskt snyggt blev det iaf =)

Elliot ligger och sover nu men han vaknar nog om nån timme igen o vill ha mat. Men hoppas man hinner se färdigt på Överlevarna innan bara.

Kvällen lär nog bli helt okej ändå. Lite strul i eftermiddags men det är bra nu.

Nu skall jag poppa popcorn och ta min jättegoda saft som står i kylen och är iskall =P

Vi hörs i morgon och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0