Duktiga lilla jag =P

Jag har nog blivit en riktig hemmafru skulle jag tro. Jag städar och plockar varje dag och nu finns det aldrig någon disk hos oss. Vi diskar alltid efter maten. Visst har vi ätit eller fikat något sent på kvällen så tar vi disken på morgonen istället. Gud så duktig jag känner mig =P

Igårkväll så provade jag att ge Elliot ersättning igen. Jag gjorde iordning 60ml i flaskan och gav honom. Och gissa vad? Han åt upp alltihop!! Pelle gjorde i ordning mera då 100ml och han åt halva det oxå! Duktiga killen man har dp =) Plus att han fick bröstet oxå. Så han var hur mätt som helst och vaknade inte förrens kl. 3 i natt när han egentligen vaknar kl. 1 =) Åh vad glad jag är hihih!

Nu skall jag sätta på mig lite kläder, väcka Elliot, tvätta honom och klä på honom. Sen bär det av till Svea. Vi skall dit på en fika. Och senare idag så kommer en av Pelles tjejkompisar som jag aldrig har träffat. Detta skall bli kul.

Sen skriver jag lite mer och lägger in lite bilder på det som jag köpte på IKEA, på våra katter och självklart lilla Elliot <3


Kommentarer
Postat av: linnea

Hej, jag måste bara säga att jag skulle kunna göra en så mycket finare bloggdesign åt dig gratis! :)



Hör gärna av dig!

2009-09-02 @ 18:14:34
Postat av: Anonym

Tack för din röst!

Allt bra med dig ?

2009-09-02 @ 18:33:40
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0