Åh det är min tur dag!

Eller inte direkt. Den som inte vill läsa ett inlägg med klagomål och gnäll behöver inte läsa detta!

Igårkväll så gick ju den där filmen på 4:an som jag har längtat efter i ett helt jäkla år! Men den filmen var inte alls som i boken. Dom har ju gjort om allt i filmen. Inget stämde ju för fan! En riktigt stor besvikelse för någon som älskar böckerna och förttaren.. Usch jag är på så himla dåligt humör.

Jo idag så var vi nere och skrev på faderskapspapperna och gemensam vårdnad. Och till det hade jag gjort mig i ordning. Sen när vi går ut så blåser det så mitt platta hår blev inte platt längre och jag börjar svettas som en gris. Sen när vi kommer hem så sticker Pelle iväg och jag välter ut ett glas med vatten. Tur att det bara var det. Plus så går mina visdomständer mig på nerverna och inte har man råd o gå till tandläkaren heller! Jag säger bara en sak! JÄVLA SKIT!

Jaja, nu skall jag kolla ifall min lilla prins har vaknat och kan göra mamma på lite bättre humör.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag tyckte inte heller att filmen var bra! Fast jag har inte läst boken än, men ska göra det. =)

2009-09-14 @ 15:59:09
URL: http://carolinaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0