Hemma igen från ett fullpackat Norrköping City!

Fy fan vad folk det var på stan då! Men men pengarna försvann inte som Pelle trodde utan det enda jag köpte var två pyjamasar från H&M till Elliot. Jaja, det var iaf trevligt o gå på stan med mamma och resten av min familj. Vi åt lunch på Fräcka Fröken. Mmmmuuuums! Köttfärspaj blev det till mig iaf.

Jag tror att svenska folket drabbas av panik nu när julen börjar närma sig. Dom visar ingen hänsyn till en när man kommer med småbarn eller barnvagnar och då menar jag självklart dom som inte själva har några barn med sig.

Nu är man iaf hemma och tar det lugnt. Pelle myser lite med Elliot och har precis bytt en redig skitblöja (hihi). Och jag sitter o kollar nätet lite. Skönt o bara sitta ner en stund o vila mina stackars ömma fötter. Förstår inte hur man kunde gå på stan i en hel dag förut när man inte hade barn, men går man en timme nu så blir man ju helt slut. 4 timmar på stan är knappt så att jag orkade men jag älskar att gå på stan med mamma, så då kan man faktiskt stå ut =)

Nä kolla nätet nu och samtidigt fundera vad som skall göras till kvällsmat =)


Kommentarer
Postat av: Ida

hej gumman!! varför har du inte sagt att du har internet igen för?? FY på dig. hehe :) (skojja bara) :) Puss

2009-11-28 @ 23:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0