Första advent!

Usch vi sov för länge i morse och vaknade för en timme sen ungefär. Så vi har ätit frukost nu och tagit det lugnt. Jag skall bädda sängen snart och göra rent i kattlådorna. Plus att jag skall natta Elliot för sin förmiddagslur. Mamma o co kommer om en stund så då vill jag ju att det skall se fint ut o inte att man precis vaknat haha.

Annars idag så blir det bara lugnt och inget speciellt o göra direkt. Har lovat Mathilda och Mattias att baka en kladdkaka till dom så det får jag väl ställa mig o göra så fort vi har handlat. Tänkte be Jens köra mig ner till Willys så slipper man gå *fniss*. Jag och mamma skall oxå göra Elliots gipsfot idag om vi hinner iofs.

Åh vi har tappat nycklarna till förrådet så vi kommer inte in till vår adventsljusstake =(. Får se om det går o lyfta av dörren. Jens och Pelle kanske kan klura ut nått annars så får vi be våra vaktmästare klippa av låset. Alltid skall det vara nått som händer. För någon vecka sen så tappade jag vårat tvättlås i en sopkontainer. Men som tar va så fick vi ett nytt.

Nej dags o kanske sätta fart så det blir något gjort. Elliot bajsar nu oxå, så jag vet vad jag har framför mig när han är klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0