Vilken slö lördag.

Jag känner mig en aning seg idag. Vi har verkligen inte gjort ett skit. Jag har mest mått dåligt =( Älskling har försökt att göra allt han kan för att jag inte skall må så dåligt, men det blir inte bättre. Snarare värre. Hade ju ont i visdomstanden förut, men nu värkar det ännu mer och har gått ut i käkleder o upp i öronen =( Jag har försökt att sova med, men lyckades nog blunda i en halvtimme sen vaknade jag igen. Det här känns som om det kommer bli en jobbig kväll. Mår så fruktansvärt illa oxå så jag har inte lyckats äta så mycket. Får se om jag får i mig nån mat senare hos svärföräldrarna. Vi funderade på om man skulle ta med sig nått att laga till där eller vi får se hur vi gör. Jag kanske skall slänga i mig lite nudlar bara för att få i mig nått att äta överhuvudtaget.

Om en stund skall vi åka hem till dom då och kolla på Eurovision. Sen skall vi ner till vår gamla lägenhet, eller inte just den men till självaste "gården" där en gammal granne skall ha lite fest. Vi tänkte att vi kanske skulle dit o säga hej iaf. Freyda skall vara där så =)

Nej nu skall jag ta och fixa lite nudlar. Tror nog att det är det enda jag kan få i mig just nu.. Får så dåligt samvete för Lillen måste ju få näring, så jag känner mig tvingad till att äta. Men måste man så måste man!

Hörs kanske sen ikväll. Får se vad jag orkar.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0