Vad äter man?

Ja, det var ju det här problemet om vad man skall äta till kvällsmat. Det skall iaf gå fort så vi hinner äta innan pappa och Machaela är här. Vi måste dock diska först, men Pelle är för himla lat för att komma ur sängen! I städningen har jag kvar; dammsugning, dammning, bädda sängen och sen lite annat småplock, samt att jag skall hjälpa älsklingen att torka disken. Det lär ju ta mer än en timme iaf, så vi kanske får vänta med maten tills dom har åkt. Men orka äta mat sent! Fast jag måste ju äta det är ju bara så. Det går ju inte o leva på några mackor och sen lite fika när man är höggravid..!

Nej jag får sätta lite fart!

Sätter in några söta bilder på våra missar så länge =)


Sirie sussar sött <3


Skrållan provsitter Lillens babysitter haha <3


Jag på valborg =P Se vilken mage!!



PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0