Vad är det för mening?

Här står jag och steker kött o fixar till en jättegod måltid och så kan man inte ens äta tillsammans med mig för att man missar Robinson. Rolig kväll det här blev då. Jag har oxå ertappat Pelle med att röka inne på nätterna när jag sover. Visst vår balkongdörr gnisslar lite när man öppnar den, men det är ingen ursäkt. Jag AVSKYR när folk röker inomhus! Så alla bebissaker börjar lukta rök och det vill jag ju inte! Så det där va sista gången hoppas jag. Annars lär jag bli riktigt jävligt förbannad!

Nu skall jag lägga mig i badet. För nu har jag städat och lagat mat i två hela timmar! Och jag är för sur för att se på Robinson eller att umgås med Pelle! Han har varit minst lika osocial som jag är nu. Han får skylla sig själv helt enkelt. Fan att jag alltid skall bli på dåligt humör! Men jag älskar Pelle oavsett vad, men ibland så har man bara lust o kräkas på den som man bor ihop med! Tror nog att ni känner likadant när ni tänker efter.

Nu skall jag lugna min nerver. Vi hörs sen och då är jag förhoppningsvis på lite bättre humör.

PoK

Kommentarer
Postat av: SveaJ

Gumman.. måste bara säga den att jag har aldrig den där känslan för emil och vi har bott ihop lika länge som ni. Men Emil har nog inte samma ovanor som Pelle har och kan nog vara därför :/ Hoppas de blir bättre snart, finns alltid här <3

2009-05-09 @ 22:25:09
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0