Tvättstugan.

Just nu håller jag på o tvättar. Älsklingen är o klipper sig =) Så nu skall han bli fin i håret. Längtar tills jag får se honom med hans nya frisyr.

Skönt att det inte är så jättemycket som skall tvättas idag. Mest är det kläder som vi använder mest. Så snart skall jag ner igen för att starta dom två sista maskinerna. Sen skall jag ta en dusch. Och när älsklingen är hemma igen så skall vi börja med maten. Idag blir det kött, ris och sås. Får hoppas att jag får ner nån köttbit iaf. Är så grymt sugen på det hehe =)

Äsch Lillen får ta och komma ut nu tycker jag. Jag struntar i att jag inte mår så jättebra, jag vill bara ha vår bebis här nu. Det går inte ens beskriva med ord hur mycket vi längtar! Bara 14 dagar kvar, men det känns som en evighet tycker jag.

Ojdå, nu måste jag rusa ner till tvättstugan igen. Usch Pelle skrämde upp mig förut när vi var där nere. Han sa att The Grudge kan komma och ta mig =/ Schysst, jag som är mörkrädd haha! Nej men jag fixar nog det tihi!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0