Tomt hemma.

Älskling är borta hos sina föräldrar och så fort han gick så blev det så tomt här hemma. Saknar honom redan haha =P Hur skall det bli sen i sommar när vi är på Gotland då? Jag och bebis alltså. Pelle kanske inte kommer kunna vara med hela tiden *snyft*. Hela två veckor skall vi vara där iaf. Men det kan va skönt att få komma hem lite, men vill ju inte ha semester utan älskling.

Snart så blir det Sjukhuset på tv för min del och några mackor som sällskap och en kopp thé. Sen skall jag bara slappa framför tv tills älskling kommer hem.

Jag var iaf ute på en promenad förut och gissa om det va skönt? Det luktade sommar ute och solen sken. Det var jättevarmt och skönt =) Så nu har jag varit lite nyttig oxå *fniss*.

Jag tror det inte blir så mycket mer blogginlägg idag. Vill slappna av och bara vara ikväll =P Hoppas ni förlåter mig. Men iaf så mår jag och bebis bra idag =) Plus att jag och Pelle har det underbart <3

Ni får ha det så bra ikväll!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0