Tjollahopp.

I natt så har jag sovit som en gud! Tror nog inte jag har sovit så här gott på flera veckor. Fast jag är ännu trött, men eftersom det skall komma några hit från vår hyresvärd och slutbesikta våra balkonger så kan jag inte lägga mig och sova igen. Även om jag vill, min kropp skriker efter mer sömn så går det inte. För jag kan ju inte sova när dom klampar in här =/ Nej så jag får gott hålla mig vaken ett tag till *snyft*.

Igår så orkade jag inte blogga nått när vi kom hem. Jag var totalt slut och värre blev det. Jag hade så grymt ont i min kropp igår. Jag trodde att jag skulle gå sönder helt enkelt. Tog en promenad ner till Willys igårkväll med och det får jag sota för idag. Min kropp gör ännu ondare idag och varje rörelse jag gör får mig att nästan att vråla av smärta. Det här är inte roligt! Jag önskar jag slapp röra på mig överhuvudtaget, men det går ju inte. Måste ju röra lite på mig för bebisen skull iaf.

På föräldragruppen igår så var det bara jag och Pelle som kom. Lite tråkigt men ändå skönt för då anpassades hela samtalet efter oss. Så vi pratade om relationer och smärtlindring igår och sen lite övriga frågor som man tänkte på. Nu vet jag iaf vad jag vill ha för smärtlindring. Jag skall försöka hålla ut så länge som möjligt, för jag vill ju ändå känna att jag föder barn. Så jag tänkte först bara försöka med lustgas och att bada, men om inte det funkar ( är rätt smärtkänslig ) så skall jag ta ryggbedövning. Vi får se hur det blir helt enkelt.

Älsklingen är i skolan nu och det är verkligen tomt när han har gått. Plus att jag inte har nått att göra. Det behövs visserligen städas lite, så jag kanske skall försöka så gott jag kan att fixa det. Skulle va skönt att få lite ordning och att få överraska Pelle lite =) Jaja, vi får se hur det blir. Först och främst så skall jag klä på mig lite kläder, så att man ser lite vettig ut när dom där gubbarna kommer och sen så skall jag ta och hälla i mig lite vatten! För jisses vad törstig jag är!

Ahapp, innan jag hann avsluta inlägget så kom gubbarna för att kolla balkongen. Tror dom va här i en minut eller nått, sen gick dom igen haha! Så nu kan jag lägga mig och sova, weeeiii =) Men man kanske skall städa lite först och sen sova? Nä, jag tror jag sover först hihi.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0