Tjollahej!

Idag har det varit ganska segt fram tills nu. Älskling och jag har precis ätit mat. Tror magarna skall spricka på oss! Men så underbart gott var det.

Snart skall jag försöka gå ner till Posten och hämta ut ett paket. Det är Lillens pyjamasar som h*n fått av sin mormor. Kommer gå väldigt långsamt ner men det kan va skönt med en promenad. Kanske tar bussen hem sen. Inte för att det är så långt o gå, men för mig är det långt. Speciellt om man har ont. Får se hur det går helt enkelt hehe =)

Annars lär det nog bli en lugn dag. Det mesta ser ut o fixa sig nu bara att det kan va otroligt segt! Att man skall behöva kämpa som ett as i en vecka bara för att få dom förstå vad man menar. Jaja, det är csn vi pratar om och dom är ju som dom är.

Nej nu skall jag ta och fixa i ordning mig lite och sen skall jag gå ner till stan =)

Höres senare!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0