Tisdag.

Jahapp nu är det bara 13 dagar kvar. Jag börjar bli riktigt frustrerad och vill så gärna att bebis skall komma ut nu. Men inget händer. Bara lite förvärkar och sen är allt bra. Nu vill jag att det skall sättas i gång. Jag vill ha ont och framför allt så vill jag ha vårat barn här nu. Men det tar den tid det tar. Kan inte göra nått åt att det dröjer =P Lillen kommer ut när h*n själv tycker det är dags. Fast en sak som är säker är ju att vi snart kommer få vår bebis iaf =)

Älsklingen gick till skolan för en stund sen så nu är jag helt själv hemma. Hatar tisdagarna då han är i skolan. Han slutar så förbaskat sent, eller lite efter två är väl inte sent men för mig känns det som en evighet haha =P Så jag lär bara gå här hemma och inte ha nått att göra. Dra en sväng med dammsugaren och vänta på att sista OTH-avsnittet skall komma ut. Usch idag är det verkligen en grå trisst dag. Jag vill att det skall hända nått som sätter lite fart på tillvaron. Typ som att min förlossning kan starta haha! Nej men istället så skall jag få gå hemma, ha ont och sörja OTH *snyft*. Men men, nått får jag hitta på så jag inte blir allt för uttråkad haha =P

Nu däremot skall jag sätta mig vid köksbordet med en kopp thé, några mackor och tidningen. Samt lyssna på radion. Snacka om att jag känner mig gammal haha!

See ya!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0