Time for bed.

Nu är det dags för oss att krypa ner i sängen. Men det värsta är att jag inte är trött ännu. Så vi får kolla på tv tills jag somnar. Det brukar vara ett bra sömnmedel för min del. Jag hoppas bara att jag kan få sova bra i natt =) Har lite planer för i morgon. Då skall jag först till ryggskola på Vrinnevi, sen skall jag hem till Linda och hälsa på henne o henns lilla bebis =) Dock kommer jag inte få träffa Pelle under hela dagen då han börjar kvart över 8 på morgonen och när han slutar så är jag redan inne i Norrköping. Så vi lär inte ses förrens i morgonkväll =/ Men det kan va skönt för oss båda att vara ifrån varandra lite, så man får sakna varandra.

Jag tror inte bebis kommer stanna inne i min mage så länge till. Idag har jag haft grymma förvärkar och h*n trycker verkligen neråt nu. Så jag är kissnödig ständigt. Men det är skönt att veta oavsett vilken dag h*n kommer så blir det snart. För det är ju inte så lång tid. Men man skall inte säga för mycket nu *peppar peppar*.

Nej nu har älsklingen krypt ner i sängen så det är bäst att jag gör honom sällskap hihi =)
Sov gott och god natt!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0