Tidig morgon.

Inte kanske för er, men för mig som brukar gå upp tidigast halv 10 så är det här tidigt. Men Pelle är så jobbig nu när han sover så det går inte o ligga brevid honom haha =P Så jag skall göra ett nytt försökt efter att ha ätit frukost.

Idag händer det ingenting vad jag vet. Det är rätt segt när man inte vet vad man skall hitta på men på nått sätt så skall jag väl lyckas underhålla mig själv under en timme då Pelle är i skolan och har lektion. Att gå en promenad är uteslutet tyvärr =/ Annars hade jag gärna gjort det. Men men, jag får se vad man skall hitta på. Våra fönster ser ju inte allt för fina ut, så det kanske blir att man putsar av dom lite?

Nåja, nu skall jag sätta mig i köket och äta fruksot *mums*. Efter det lär jag nog ta en tupplur till, så hörs efter det =)

PoK

Kommentarer
Postat av: SveaJ

sv: har inte sett de andra avsnitten än, men funderar på att göra det idag ;o

2009-05-13 @ 10:16:42
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0