Tiden går så långsaaaaamt.

Ännu en morgon utan att det är en bebis som tittat ut *snyft*. Jag hade grymma förvärkar igårkväll straxt efter att jag skrivit det sista inlägget här på bloggen. Så självklart trodde vi att det var dags, men icke! Det var bara förvärkar så det blir ännu mer väntan och det är ju så drygt. Jag har snart inget tålamod kvar hahah! Jaja, det är bara att försöka ha det. Lillen tittar ut när h*n känner för det =P Mer än så kan jag inte göra.

Om 45 min så skall älsklingen vakna. Han börjar kvart över 8 i skolan, men han skall inte vara med på första lektionen som är idrott. Han har skadat benet, men skall iaf dit så han får godkänd närvaro =) Min duktiga älskling! Själv så skall jag sitta här hemma och slöa ett tag till och vid kvart över 10 så skall jag till BM på kontroll =D Sen efter det så skall jag hem och vila lite o ta en liten tupplur tror jag. Sen så skall jag hem till svärmor, för hon fyller 51 år idag! Svea kommer vara där oxå så då blir det extra kul. Plus att vi skall äta massor med bullar o tårta *mums*. Det gillar vi haha =) Älsklingen kommer dit senare efter att han slutat skolan.

Nu skall jag sätta mig och läsa några bloggar. Sen är det dags att fixa frukost! Bebis är nog lika hungrig som jag där inne =P

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0