Stöööörd igen.

Jag gjorde ett nytt försök till att ta mig en liten tupplur för en stund sen och efter att ha sovit i 15 min kanske, så ringer min mobil. När jag svarade så la den andra personen bara på i örat på mig. Åh sånt blir jag irriterad på, speciellt när jag precis lyckats somna. Sen vart jag så klart för irriterad för att somna om. Men men inget att göra åt.

Så nu sitter jag och väntar på att älsklingen skall komma hem så skall vi diska lite och laga mat sen =) Vi skall göra spagetti och köttfärssås *mums*. Sen till kvällen så skall jag baka en kladdkaka till mig och älsklingen! Det är ju Grey's Anatomy ikväll så nått gott måste man ju ha hihi =P

Nej jag kanske skall starta med disken så att älskling inte behöver stressa med allt. Han skall oxå spela nån match nu vid 6 så vi får se när det blir mat.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0