Städdags nu igen!

Älsklingen och jag håller på o städar här hemma för fulla muggar. Jag är snart klar, eller jag har badrummet och dammsugningen kvar här i vårt rum. Sen är jag klar. Svea och min svärmor är på väg hit för att hälsa på en liten stund nu med. Så man vill helst ha allt klart innan dom kommer. Man kan ju inte pausa när man  väl kommit igång, för då blir inget klart sen när dom väl gått igen.

Jag skall berätta lite mer om gårdagen för er i nästa inlägg när jag inte har så mycket att göra =)
Usch jag är så jävla hungrig! Skall ta en kopp thé och två knäckemackor för att få upp blodsockret lite innan kvällsmaten sen.

Glömde bort helt att skriva att min lillasyster Mathilda fyllde 7 år igår =)

Nu skall jag fortsätta med städningen. Kom på att jag skulle stryka en gardin oxå som skall sitta i köket så det ser lite mer somrigt ut i köket hihi, men det tar jag nog i morgon =P

PoK


Min Gullunge till syster! Visst är hon söt?
Min lilla fotbollsspelare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0