Sov gott.

Älsklingen håller på och duschar nu. Jag själv duschade lite tidigare idag.

Kvällen har både bestått av skratt, kärlek och lite tårar för min del. Jag är som sagt väldigt trött idag coh det blir lätt så att jag brister för minsta lilla sak. Men nu är det bra iaf =)

Jag och älsklingen skall snart lägga oss och sova. Tanken på att Pelle har skolan i morgon och jag skall till Föräldragruppen. Tyvärr kan inte älsklingen följa med i morgon, för han har två pprov som han skall göra efter skolan. Men istället så skall Svea följa med =) Han skall ju trots allt vara med på förlossningen, så hon behöver ju oxå veta lite =) I morgon skall vi prata mer om förlossning, smärlindring och även kolla på förlossningsfilm, weeeii! =D

Nej nu skall jag hoppa i säng igen! Måste kolla på Grannfejden. Det verkar faktiskt vara bra den här gången hihi!

God natt och sov gott!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0