Söndag.

Idag har det varit en otroligt seg dag. Jag har varken orkar bloggat eller något fram tills nu. Jag vet inte vad det är med mig idag. Jag är bara så trött. Vaknade för en gångs skull vid kvart i 11 idag! Kors i taket. Sen åt jag och älsk frukost. Efter det så somnade jag om. Som sagt, jag är otoligt trött idag. Vadmuskeln i mitt vänstra ben är sträckt oxå, så jag kan knappt gå. Det gör otroligt ont!

Älsklingen håller på att laga lite mat nu och till det blir det hockey-vm =) Jag älskar verkligen Pelle. Han gör så mycket för mig och jag är så tacksam för att jag har honom. Han och bebis är dom i mitt liv som gör det värt att ta ett nytt andetag varje gång.

Lillen har varit ganska lugn idag. Jag har många förvärkar idag och dom känns lite. Kanske känns lite mer när man känner sig svag? H*n ligger där inne och hickar o sover för jämnan nu. Lillen kanske förbereder sig för förlossningen? Och det kanske jag gör nu oxå? Vad tror ni? Jag längtar så mycket efter vårt lilla pyre nu! Bara få lukta, känna och älska sitt barn. Jag är så otroligt lycklig!

Nu skall jag hjälpa älsklingen lite.

Hörs sen!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0