Snart så.

Nu har jag hittat OTH-avsnittet. Det sista med Lucas o Peyton *snyft*. Tror ni att serien kommer bli den samma efter att dom har slutat? Det tror verkligen inte jag. Men skall försöka följa den sjunde säsongen. Så om 45 minuter så kommer jag sitta och gråta. Fy fan det känns som om någon har dött. Fast det är ju nästan sant. Serien lär dö efter det här avsnittet.

Jag skall göra lite nudlar nu till lunch. Är inte speciellt hungrig men måste ha nått litet i magen känner jag.

Nu börjar jag få förvärkar igen =/ Antagligen falskt alarm den här gången oxå. Men man känner hur bebis trycker ner huvudet mot bäckenet. Äsch nu sitter jag o hoppas igen. Det är ingen idé för jag blir bara besviken om det nu inte är dags..

Hörs senare!

PoK


Kommentarer
Postat av: SveaJ

Avsnittet är jättefint :)

2009-05-19 @ 13:48:04
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0