Snälla kan inte John Blund komma?

Åh jag har inte sovit bra alls i natt. Pelle har tagit grymt stor plats i sängen, knuffats och buffats. Plus att jag inte kan sova skönt längre. Jag som älskar att sova.. Så nu önskar jag bara att John Blund kan komma och söva mina ögon sen när Pelle gått till skolan. Jag orkar inte hålla mig vaken, men Pelle skall upp om 10 min och sen skall vi äta frukost ihop innan han går.

Var lite småsur innan, men det har gått över. Inser faktiskt att det är lite fånigt. Men min sömn är viktig för mig. Pelle sa nämligen igår innan vi somnade att han skulle upp vid halv 8 och sen när jag väckte honom nu i morse så sa han att han skulle upp halv 9. Så jag hade vaknat alldeles i onödan plus att det är väldigt svårt för mig att somna om på en timme när man har varit vaken att tag innan. Men men, det var då. Nu är jag inte sur längre. Nu är jag bara hungrig och trött, så jag skall sätta i gång thévatten nu och plocka fram lite frukost sen är det dags att väcka älsklingen.

Antar att jag kommer lägga mig sen så vi hörs igen när jag vaknat =)

PoK

Älskar min Pelle och Lillen <3
Plus våra söta kissemissar såklart =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0