Slappilislapp.

Nu är jag helt klar med precis allt jag skulle göra idag! Känns så otroligt skönt att det är klart, så nu kan man slappa resten av dagen och bara njuta. Dock orkade jag inte med disken. Kände att min rygg inte håller för det, så Pelle har lite o göra när han kommer hem hehe =P Men jag har till och med lyckats stryka gardinen som jag pratade om. Så nu är det verkligen sommrigt i köket!

Så just nu sitter jag och avnjuter några mackor och lite lugn musik till detta. Så snart skall jag slänga mig i sängen eller soffan och vila en stund. Och med det menar jag att jag kommer somna inom 10 minuter och sova en riktigt bra stund =) Men det är skönt och jag behöver ju all vila jag kan få =P

Hörs senare!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0