Sista inlägget för ikväll.

Nu har jag iaf kommit hem, eller jag har varit hemma ett tag nu. Men jag orkar verkligen inte skriva nått ikväll om hur det var idag. Jag får berätta i morgon istället. Jag är så fruktansvärt trött och slockade på sängen vid 19:00 och vaknade upp för en stund sen. Tog ett snabbt bad för att lindra all värk jag har i kroppen och nu sitter jag här.

Jag tänkte bara säga att jag lever o god natt. För jag klarar inte av att hålla mig vaken. Till och med Lillen är trött märker jag. Det är inte så mycket väsen där inne just nu. Nej nu skall jag se slutet på hockeyn och sen skall jag lägga mig o sova igen. Skall oxå ta en kopp hallonbladsthé som jag fick av Linda <3 Det sägs att det kan hjälpa till att sätta igång förlossningen så vi får se om det händer nått om nån dag =P
Vi hörs i morgon! Då blir det nya friska tag!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0