Sista inlägget för ikväll.

Jag och älsklingen har precis ätit. Väldigt sent, men mat måste man ju ha. Var inte hungriga förrens nu. Sen har det varit så mycket på tv som varken jag eller Pelle ville missa. Men gott var det med mat i magen =)

Så nu sitter jag här och lyssnar på Kobojsarna med Bambi. En riktigt bra låt som jag och min tjejkompis Johanna lyssnade jättemycket på när vi var ute o gled med bilen hemma på ön. Ibland kan jag faktiskt sakna den tiden lite då jag kunde kunde röka och dricka. Men jag ångrar inte något av det jag har nu och kommer att få. Vårt barn betyder allt för mig, Pelle och katterna oxå såklart hihi =) Men just den där tiden då man var ute och gled med bilen i stora gäng. Vi samlades i ÅG ( Ålhens-garaget ), snackade skit, lyssnade och överröstade allt med bara musik. Det var kvällar det =P

Men nu har jag verkligen allt jag har önskat mig! Och det är ju inte förbjudet att sakna vissa saker. Plus att livet är inte över för att man skaffat barn heller. Men med det så menar jag inte att jag skall ut o supa och ha mig bara för att jag saknar det. Utan man kan alltid hitta på nya saker för att ha kul =)

Nej nu skall jag krypa ner i soffan med älskling och glo på tv. Visserligen är det så varje kväll men det är min och Pelles tid =)

Så god natt och sov gott!

PoK


Jag och min Fia <3
På väg till krogen hihi i höstas precis innan jag blev gravid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0